2. Studenta

Este cea care nu face nimic … dar cere aproapte totul … este genul de fata materialista si lipsita de viitor. O pacoste pe capul oricui o alege ca si prietena. Iti va maca banii si te va duce cu zaharelul pana in ziua in care ori ramai fara bani … ori gaseste alt fraier sa il faca de bani mai departe.
Scopul ei este sa isi termine facultatea … cat mai greu … sa se distreze cat mai mult (impreuna cu prietenele ei, deasemenea studente, sa lucreze cat mai putin … spre deloc. Studentele care lucreaza nu fac acest lucru din placere … ci doar din nevoie … ele au fost incapabile sa gaseasca fraierul vesnic indragostit care sa le sponzorizeze cu bani … din pacate pentru ele trebuie sa lucreze … din pacate pentru noi … trebuie sa le induram.

Zilele trecute: Buzz de pe messenger … aceeasi ea … aceeasi atitudine din partea ei … aceeas gandire … ei sunt barbati … ei sa faca totul … ei sa cucereasca … ei sa vrajeasca … ei sa fie cei care se dau peste cap pentru noi …. intre timp … noi sa ne trezim … sa mergem la lucru … sa facem bani … sa o scoatem de 5 ori pe zi in oras la muzica Latino sau la manele … Sa ii spunem cat e de frumoasa si cat de mult inseamna ea pentru noi … Ca e singura din lume si ca e tot ce ne dorim … Sa rasfoim impreuna cu ea fo 3-4 ore ultima revista Avon … in timp ce ea isi incerucieste constiincioasa produsele pe luna viitoare … Dar scumpa … inca nu le-ai terminat pe cele de luna trecuta … Oh vai iubi … nu mai tii la mine ??? Ce sa-i faci … asa este … are nevoie fata de 3 balsamuri, 4 sampoane, 2-3 creme, 5-6 rimeluri … ca deh … doar eu le platesc …

Not making much sense ??? Well suggestion … girls … v-ati gandit vreodata ca daca chiar iti place de un tip … poate tre sa faci si tu ceva … adica mai mult decat sa ii zambesti ca proasta … si sa astepti sa vina el sa te abordeze ??? Poate unii dintre noi (barbatii fiind inculaptiii aici) ne dorim sa fim si noi abordati la randul nostru … poate si noi vrem sa fim bagati in seama … poate si noi ne excitam cand vedem ca o femeie face primul pas … poate ne-am saturat sa fim noi tot timpul primii care se baga in seama … Poate ne excita si pe noi fetele cu initiativa si care dau dovada de o oarecare indepententa … poate in adancul sufletului npstru suntem un pic homosexuali … si ne plac fetele cu o atitudine masculina … poate poti si tu sa lucrezi in loc sa te tragi pe cur ca esti studenta … poate poti sa iti doresti si tu ceva mai mult de la viata asta decat sa faci o amarata de facultate ???
De unde toata ideea asta de egalitate intre barbat si femei ???? De unde toata dorinta asta a femeii de a avea aceleasi drepturi ca si barbatul ??? OK … vrei drepturi ??? Fii pregatita sa ai si aceleasi obligatii atunci … Fii pregatita sa iti cer si eu tie ceea ce imi ceri tu mie … Ce iti doresti ??? Siguranta, fericire, stabilitate … esti pregatita sa oferi aceleasi lucruri in schimb ??? Cu ce te ocupi ???? A … esti studenta … te intretin mama si tata … ce vrei de la viata ??? Nu stii inca … oh pardon … si atunci de ce vii la mine ????
Momentan … ma intretin singur … imi platesc chiria … strang bani pentru o masina … am tot ce imi trebuie … ce imi oferi tu ??? O putza de futut … si mai ce …. a … esti dragutza … esti frumoasa … faci tot ce imi doresc eu … Hai mersi … Eu sa lucrez … sa fac bani … si tu sa mergi la facultate in continuare … hmm … de ce nu imi suna asa de bine ????
Oi fi eu blestemat … sa intalnesc doar fete care vor … dar nu ofera nimic in schimb … sau asa sunteti toate feteleor din ziua de azi ??? Chiar nu intelelegeti ca daca vreau sa fut … ma costa 50 de euro o noapte … cu tot ce vreau in noaptea respectiva … si daca vreau … mai platesc 20 de euro si imi aduc si un prieten cu mine ??? Ce oferiti voi ??? Inafara de propriul corp … care clar are valoare lui … ce imi mai oferiti voi mie ???? Compania voastra in apartementul meu ???? FUCK … 9 din ultimele 10 prietene pe care le-am avut nici nu stiau sa gateasca … habar nu aveau cum sa curete un cartof … sau cum sa faca un paneu … dar erau profesioniste la supt … pai … daca vreau supt … dupa cum ziceam … 50 de euro … si primesc toata noaptea …
Deci … morala … daca tot ceea ce oferi este corpul tau … si sex … hai marsh … e plina Romania de studente ca tine … ofera-mi ceva ce nu pot cumpara cu niste amarati de 50 de euro … si putem sta de vorba …

14 Responses to “2. Studenta”


  1. 1 marcelaa Noiembrie 29, 2006 la 11:14 pm

    Bestial… atat pot sa zic!!! EE 100% realitate, chiar mi-a atras atentia…super!!

  2. 2 Jo Decembrie 4, 2006 la 4:55 pm

    E interesant ce spui tu pe acolo. Putin cam prea extremist as spune, insa depinde de modul de abordare al fiecaruia. Ce mi se pare ca iti aduce o bila neagra? Modul de a scrie. Prea multe puncte de suspensie care nu isi au locul, fraze prea lungi etc ( cred ca iti dai si tu seama despre ce vorbesc ).

  3. 3 zzzzz Decembrie 4, 2006 la 7:48 pm

    „9 din ultimele 10 prietene pe care le-am avut nici nu stiau sa gateasca … habar nu aveau cum sa curete un cartof … sau cum sa faca un paneu … dar erau profesioniste la supt ” mi se pare f trist. apropo unde le-au gasit pe fetele alea? in discoteca sau intr-un club de fite?

  4. 4 Animal Decembrie 4, 2006 la 8:19 pm

    pai … ele m-au gasit pe mine … :)))

  5. 5 KillerINC Decembrie 7, 2006 la 9:28 pm

    sa ne dai si noua numerele lor de telefon daca tu tot ai asa multe

  6. 6 cosmina Februarie 10, 2007 la 6:30 pm

    …la un moment dat femeile acelea te/au facut sa te simti bine..macar pentru asta nu ar trebui sa le judeci … si aici ma refer la toate femeile pe care u le descrii nu tocmai finutz k sa zic asa…ce u chiar esti perfect…? dak da ..da/ne si noua reteta perfectiunii tale …

  7. 7 Animal Februarie 10, 2007 la 8:20 pm

    who tha fuck a zis ca eu sunt perfect ???

  8. 8 cosmina Februarie 10, 2007 la 10:36 pm

    nimeni..da asta reiese ca e parerea ta despre tine…k esti perfect in masura sa le judeci pe toata lumea …in special pe femei…nu ai cum sa judeci ceva ce nu intelegi..da ma rog

  9. 9 Animal Februarie 11, 2007 la 3:39 pm

    fata draga … eu nu judec pe nimeni … prezint doar niste fapte prin care am trecut eu sau cunostinte de ale mele si imi exprim doar niste pareri … trag niste concluzii pe care din cand in cand le mai scriu si pe aici. Este vorba doar de punctul meu de vedere nu de o lege universal valabila pe care trebuie sa o iei de buna.

    Daca nu iti place cum gandesc eu … sau daca nu iti plac constatarile mele incearca sa stai departe de jurnalul meu misogin si animalic … sau injura-ma cum au facut si altii si vezi-ti de drum linistita. Nu are rost sa iti consumi nervii cu mine pentru ca nu vei reusi sa imi schimbi chiar tu gandirea pe care mi-am format-o datorita consoartelor tale … Toate sunteti o apa si un pamant din punctul meu de vedere! Punct de vedere care nu incerc sa il impun nimanui … doar in prezint aici.

  10. 10 cosmina Februarie 11, 2007 la 11:26 pm

    imi place blog-ul de aceea m-am bagat in seama, imi place pt ca e real imediat in apropierea noastra tot ce scrii u ,dar am si yo o curiozitate cum poti sa urasti ceva ce iti face placere sau ma rog iti satisface nevoile?adik femeile sunt cele care iti intermediaza the pure pleasure chiar dak respectiva e o ‘slut”…si ink ceva :cum te-ai simti dak o gagik pe care nu ai vazut/o in viatza ta zice despre tine ca te/a probat dar k nu ai satisfacut/o din motive de…improper size(ea zice asta din auzite,dar individualizeaza)?

  11. 11 Animal Februarie 12, 2007 la 2:45 pm

    cum m-as simti ??? i don’t give a fuck ce zice o oarecare fata pe care nu am vazut-o niciodata in viatza … defapt i don’t give a fuck ce zice multa lume … in viatza asta cred ca am vreo 3 oameni de parerea carora chiar imi pasa … asa ca daca e o oarecare … va primi un ignore sau un fuck her … cat despre ura fatza de cele care imi satisfac placerea … hmm poate titlul blogului este prost ales (tocmai citisem eloa cand am inceput jurnalu asta de cacat) … cred ca mai sugestiv ar fi fost: Cat de proaste is femeiele … sau Ce mai vor femeile inafara de pula … sau ceva de genu … sincer nu cred ca va urasc pe toate … nici nu stiu daca sunt capabil sa urasc, ar fi un sentiment prea profund pentru mine … reiese o oarecare ura fatza de femei din ceea ce scriu eu aici? Tre sa analizez un pic problema … Oai ce nashpa ii sa scrii fara tuborg la bord … DAMN Fanta !!!

  12. 12 fish Martie 4, 2007 la 9:43 am

    in primul rand in ziua de azi studentele nu mai stiu sa gateasca .In schimb sunt mari experte la supt:bani&pula.Cu asa o femeie ajungi de urgenta cersetor sau cine stie ce sarantoc.E mai ieftin sa te duci la o curva decat sa ia o gagik de genu asta.plus k raportul calitate pret e in favoarea curvei.Si asta o spun din experienta

  13. 13 DANIEL_PAC Martie 27, 2007 la 4:58 pm

    Aici esti tare….e buna gandirea…..sa ma fereasca d-zeu de asa ceva si pe toti baietii.

  14. 14 dorelllo Aprilie 25, 2007 la 4:52 pm

    are perfecta dreptate tipul,in legatura cu studentele asa se intampla vara, aveam si io una buna dar avea pretentii f.marii asa ca ramasei si fara masina de 13 000 euroi am vanduto sa fiu cu ea,si bagamas pu…a am crezuto fata de treaba, pana am prinso cu unu ca se fute,,a iam dat un omor la amndoi terminat pe la urgenta si am sterso din tara,in anglia, ca deh am vrut studenta…..


Lasă un răspuns

