Exprimare libera …

Inca de cand mi-a venit ideea acestui amarat de jurnal in cacatul asta de comunitate de pe wordpress am stiut ca ma voi amuza copios. Stau si privesc la cei dintre voi care ati trecut pe aici si v-ati lasat cate o parere doua … Unii dintre voi au ales sa injure inapoi … sa blameze si sa raspunda cu acelasi limbaj pe care il folosesc eu. Desi nu erau ei/ele vizati personal in nici unul din articolele de pana acum … s-au simtit nevoiti sa isi exprime ideile si sentimentele :))

Rostas imi zicea asa: Mamaaaa da mata e narcisista rau,ce plm,crezi ca tu esti cel mai tare ,ca de acuma daca ai facut laba de vreo 3 ori la fara frecventa esti lespede cea mai tare pula din cartier.Mai fraiere,daca nu erau femeile tu nici n-apucai sa mai iesi acuma pe pizda,Iisus a fost barbat,dar a fost nascut,si in plus,mata e atat de proasta incat sa realizeze acest lucru,as putea sta zile in sir sa-mi bat pula de tine la cate prostii ai scris aici…

Inutil sa comentam cele spuse de el, nici tonul ales de dansul /dansa. Rasfoind articolele (putine ce e drept) de pe aici veti gasi alte si alte comentarii inteligente lasate de diversi oameni. Unii ma acuza ca generalizez … altii ma trimit la tratament … interesant, foarte interesant.
Bottom line … Imi place sa folosesc cuvinte ce pot fi considerate de unii obsecene (like: pula, pizda, muie, futai, slobozi, etc). Pana si un copil de clasa a 3-a le stie si le foloseste, toti stim ce inseamna si le avem, le-am experimentat macar o data in viata daca nu de mai multe ori. Nu imi e rusine de ele si nu voi renunta la felul meu de a vorbi si de a imi exprima gandurile. De multe ori ideile si propozitiile capata un inteles mai profund daca in ele se gaseste si o pula sau o pizda … Interesanta mi s-a parut nevoia voastra de a imi explica si de a incerca sa ma convingeti ca nu am dreptate … de a ma combate pe orice cale, de a ma contrazice si de a ma face sa cred ca sunt dus cu pluta … rau de tot :))))
Sunt misogin? … poate … va asigur ca nu sunt cu nimic mai misogin decat oricare dintre barbatii lumii in care traim. Va asigur ca fiecare dintre barbati a avut cel putin o data in viata gandurile pe care le-am scris eu aici. Fiecare barbat a gandit MACAR o data, MACAR o chestie din cele scrise de mine aici. Eu doar le-am adunat pe toate la un loc … le-am insiruit intr-o oarecare ordine pe care chiar am de gand sa o continui. Va asigur ca femeile pe care vi le-am prezentat eu aici EXISTA in realitate … fiecare dintre voi fetelor v-ati regasit macar in proportie de 1% in cele scrise de mine pana acum …

JustMe zicea: buey baiete, esti dus rau!!! inchide draq gura k te faci de ras!!!!! vai de capu tau!!! =)))))))))))))))))))

Hmm … JustMe … incearca sa iti imaginezi cele mai urate ganduri ale barbatilor … adunate toate la un loc … spuse toate odata … cele mai misogine pareri … tot ce se poate spune mai rau despre femei, toate vin din guritza si din mintea unui barbat … si din pacate toate vin in urma anumitor evenimente neplacute petrecute in viata lui.
Ma acuzati ca le-am adunat pe toate la un loc? Nu va place? Well newsflash pentru voi: TOATE sunt adevarate … chiar daca nu pot fi regasite toate intr-un singur barbat sau intr-o singura femeie, chiar daca aici sunt prezentate la modul general. Singurul lucru care il poate supara pe un om (aici vorbim de oameni adevarati) este adevarul. Un om adevarat nu se poate supara pentru niste aberatii sau minciuni, pentru niste exagerari sau generalizari … un om adevarat le ia ca atare pe acestea … si se supara doar cand aude adevarul, adevar care nu ii place si care il deranjeaza. Deci voi cei care v-ati suparat: va multumesc pentru ca mi-ati demostrat una din doua chestii: ori nu sunteti oameni … ori v-am spus adevarul si asta nu v-a placut.
Si acuma … dati drumul la injuraturi in continuare … :)))

10 Responses to “Exprimare libera …”


  1. 1 CaNcEl Decembrie 10, 2006 la 1:00 am

    Esti tare omule pe bune vb acuma..multe chesti pe kre le-am citit mi se par ca sunt very very true..genial..si ma bucur ca intr-un final cineva a avut coaiele necesare pt a le arata la toti adevarata poveste a femei😀 ..gg

  2. 2 enzo Ianuarie 5, 2007 la 8:12 pm

    Nu e vb de coae, e vorba de exprimarea unor ganduri pe net. Parera mea e ca pe undeva are talent in a le prezenta. Uneori prea generalizat, alteori la obiect si destul de bine surprins.
    Una peste alta, seamana a SAGA, daca putem spune asa, o novela gen „cainele si catelul” , in mare adevarat, dar totusi exista multe exceptii care intaresc regula.
    Hai sa zicem despre aceste posturi ca au folosit drept sursa de inspiratie capodopera lui Creanga despre care nu se prea invata in scoli, e o poveste pe care am citit-o asa in fuga, din lipsa de timp, dar oarecum si atunci si acum concluzia, evidenta si prea des scrisa si aici, evidenta e, ca femeile sunt abtiguite dupa pola, la fel cum barbatii sunt dupa pizdoace.
    Nu e mare filosofie.

    ps: continua sa scrii, e o lectura deconectanta in timpul orelor de pregram, mai ales cand esti inconjurat de pizdoace.🙂

  3. 3 colindatoru' Ianuarie 5, 2007 la 8:32 pm

    @enzo: unii zic k da, altzii zic ca nu; n-am intzeles bine, de cine ejti inconjurat in timpul programului, ejti gigolo?

  4. 4 Jo Ianuarie 14, 2007 la 12:48 am

    Observ ca totusi posti sa scrii mai mult de o fraza fara sa folosesti punctele de suspensie…E bine de stiut ca evoluezi.

  5. 5 Animal Ianuarie 17, 2007 la 3:32 pm

    … ce e rau in punctele de suspensie ??? … ??? … ??? … ???
    btw … am terminat liceul economic … si fac de stiinte economice …. nu facultatea de jurnalism sau de limbi …

  6. 6 Jo Ianuarie 17, 2007 la 5:09 pm

    Eu tot stiinte economice fac🙂 si am terminat tot profil real. Dar tot pot sa-mi scriu ideile fara sa pun o mie de puncte de suspensie

  7. 7 Animal Ianuarie 17, 2007 la 6:40 pm

    … si eu pot sa ma pish stand in picioare … si ce e cu asta ????? :O :O :O O.o O.o

  8. 8 printesss Februarie 4, 2007 la 7:20 pm

    bravo k ai avut curajul sa spui ce alti barbati neaga cu inversunare:)))
    p.s-asculti parazitii?

  9. 9 Animal Februarie 4, 2007 la 9:32 pm

    nimeni nu neaga, in sufletul lor fiecare imi da dreptate la anumite chestii …

    replay to ps: da

  10. 10 v-twin Martie 16, 2007 la 6:41 am

    Welcome. Nu-i frumos să fii înjurat?


Lasă un răspuns

