11. Mangera

O cunostinta mai noua de a mea. E clar femeia care printr-o ironie a sortii a pus mana pe putere. Unde este neesential. A ajuns mare managera. Ori e deshteapta foc (a bagat botu la vrajeli prin facultate si mai mult ca sigur era si bursiera), ori e normala la creier da arata bine si a supt cateva pule sa ajunga mare sefa, managera e o femeie periculoasa. Periculoasa pentru ea dar in primul rand pentru angajatii pe care ii conduce. Ca barbat angajat intr-o firma unde seful tau e o femeie cred ca ma intelegeti cand va zic ca nu ezista zi mai fututa la servici decat atunci cand iti e sefa pe stop. O vezi de dimineatza, e machiata aiurea, plina de nervi si cu o moaca de parca ar inghiti pe toata lumea. Nu iti doresti sa fii in calea ei atunci, nu iti doresti sa se uite la tine sau sa te cheme la ea in birou.
Despre acest specimen discutiile ar fi multe si complexe, dar acuzat fiind ca prea generalizez o sa ma abtin si de data asta (pwla mea de abstinenta) si o sa prezint la capitolul Managera o „cunostinta” de-a mea.
Fata super inteligenta, a ajuns sefa intr-o firma de cateva sute de angajati prin puterea muncii ei. A invatat si a studiat e o persoana complexa in compania careia doamne fereste sa incepi o discutie legata de fotbal. Subiect prea banal pentru donshoara managera. Ea discuta doar despre Michael Dell si parghiile managementului resurselor umane … pwuuuuula mea.
In fine … deci fata e complexa … nu ne mai vazuseram noi de vo 3-4 ani, ca prin mirare ne intalnim la o intrunire de fosti membri ai unei organizatii studentesti ( pe vremea cand eram tanar) , ne vedem, ne povestim (eu cum eram luat in freza paream mai inteligent probabil si m-am ridicat la nivelul dansei). Ne schimbam nr de tel, id-uri de mess (ca tot e la moda) si din vorba in vorba ma prind eu ca fata e cam singurica. Dedicata in intregime dorintei ei stupide de a isi imbogati patronii, dedicata crierei si altor cacaturi din astea manageriale, in timp ce a crescut fata a uitat sa invete cum sa iubeasca, cum sa aiba o relatie, cum sa tina la cineva si chiar daca ar fi stiut toate astea va dati seama ca pentru dansa toti barbatii erau prea inculti, simpli, plictisitori, de cacat … etc, etc

Cumparaturile si le face doar de la Mall, merge in orash doar in cele mai tari cluburi, e o adevarata snoaba, dar deh … ce mai conteaza … e managera. Vazand eu cum stau lucrurile, m-am gandit ca ash avea cate ceva de invatat de la dansa … am iesit de cateva ori prin orash, ne-am intalnit la o sticla de vin de vo 2 ori si asa pe nepusa masa in timpul ultimei intalniri cu managera mea plina de inteligenta si pretentii … o vad pe a mea ca se intoarce din baie si ma intreaba suav: „Ramai la mine in seara asta?” … well … mi-am calculat sansele … ash ramane da is cam beat … si poate nu o satisfac pe neesatula, ash pleca da poate ratez ocazia … hai ca raman. Preventiv o intreb pe a mea: „Defapt tu ce vrei de la mine?” … imi raspunde sec: „M-am saturat sa dorm singura in pat … vreau sa ma tii in brate si sa dormim impreuna dupa ce facem dragoste”

Pe scurt … managera mea isi dorea nimic mai mult decat o pula buna … pula pe care pana la urma i-am oferit-o.
A trecut o saptamana de atunci … nu s-a ales nimic de relatia noastra … dar sunt curios … data viitoare cand isi va mai dori o pula … oare o sa ma caute tot pe mine … sau ii place diversitatea ????

9 Responses to “11. Mangera”


  1. 1 www Ianuarie 26, 2007 la 12:48 am

    si de ce nu este demna de respect prietena asta a ta?! ce anume te-a dezamagit in purtarea ei? a ajuns unde este prin fortele proprii. este inteligenta, culta, independenta.
    daca isi permite sa mearga „in cele mai tari cluburi” si sa cumpere numai din Mall, de ce sa nu faca asta? banii sunt castigati de ea, problema ei cum ii cheltuie. de ce sa nu-si ofere ce este mai bun?(sau ce considera ea ca este mai bun)
    „Dedicata in intregime dorintei ei stupide de a isi imbogati patronii” hmmm. mi-e greu sa cred ca acesta este scopul ei in viata. am impresia ca ai pus un diagnostic gresit. poate lupta doar de dragul victoriei, pentru ca unii oameni se simt impliniti atunci cand indeplinesc tot felul de misiuni dificile. pun pariu ca o doare in cot de patronii ei. se imbogateste doar pe sine, atat financiar, cat si in ceea ce priveste experienta, competentele. ce e rau in asta? ce este demn de dispret?
    i-ai reprosat faptul ca nu abordeaza decat subiecte legate de domeniul ei de competente. daca e asa, atunci ar fi o bila neagra, intr-adevar. dar poate ca nu o interesa deloc fotbalul. e dificil sa fii la zi cu noutatile din RH si, in acelasi timp, sa stii si ce transferuri a mai facut Becali, care jucator l-a injurat pe adversar (si,mai ales ce i-a zis! vezi cazul Zizou) etc. in general, unei persoane inteligente nu ii sunt suficiente cunostintele dintr-un singur domeniu (oricat ar fi ele de aprofundate). o persoana inteligenta va avea mai multe domenii de interes. poate ar fi fost interesata de logica, matematica, fotografie, politica,formula 1, Unreal Tournament, Nightwish, grafitti sau mai-stiu-eu-ce, dar nu despre fotbal. unde e problema? omul „universal” a murit odata cu Mirandola.
    este „cu nasul pe sus” si nu acorda atentie celor din jur? asa,si? fiecare isi alege prietenii. te-ai simtit bine cand ti-a acordat atentie, deci presupun ca un anumit respect tot aveai pentru ea. altfel te-ar fi durut in cot. dar ti-a castigat interesul, ai considerat ca ai ce invata de la EA. (vaaaiii, cum?! de la o femeie? pai parca erau toate proaste,curve,materialiste,etc)
    ce te-a deranjat? faptul ca si-a indeplinit o necesitate absolut fireasca? faptul ca e om? si tu ai facut acelasi lucru. doar ti-a zis clar ce vrea. si-a satisfacut dorinta, a zis „merci” si „la revedere”. pai nu asta era si visul tau? sau acum te-ai simtit lezat ca nu te-a mai cautat? daca un barbat are o aventura de o noapte,e felicitat. o femeie care face acelasi lucru este clar „o curva”, un…”trash”. de ce?

  2. 2 Animal Ianuarie 26, 2007 la 9:13 am

    wow :O … a apraut cineva normal prin zona … care chiar vorbeste frumos, nu injura si raspunde logic si coerent … interesant. www esti femeie cumva ????

  3. 3 www Ianuarie 26, 2007 la 2:33 pm

    Foarte interesant: „a apraut cineva normal prin zona … care chiar vorbeste frumos, nu injura si raspunde logic si coerent … interesant. www esti femeie cumva ???? ”
    Hm…sa analizam: cineva raspunde logic si coerent, iar tu tragi concluzia ca ar putea fi o femeie. Nu ti se pare aceasta in totala contradictie cu tot ce crezi tu despre femei?🙂
    In plus, nu ai raspuns la niciuna din intrebarile mele😦 De ce? Lipsesc argumentele, cumva?

  4. 4 Animal Ianuarie 26, 2007 la 6:35 pm

    mai … m-ai inteles gresit … eram doar curios … nu am tras nici o concluzie, desi recunosc intrebarea era una de genul cu raspuns inclus, dar nu, nu am tras concluzii. Nu ti-am raspuns la intrebari pentru ca tu din punctul tau de vedere ai dreptate, in cele relatate de mine mai sus sunt doar un animal misogin, asa cum vezi tu lucrurile sunt foarte frumoase, problema apare in momentul in care eu nu le pot vedea ca si tine, iar de aici (daca esti femeie intr-adevar asa cum banuiesc eu) va incepe o intreaga polemica in care tu vei incerca sa ma convingi ca eu gresesc, iar eu voi incerca sa aduc argumete in favoarea afirmatiilor mele.
    Probabil tu vei spune ca argumentele mele sunt de cacat, eu voi riposta diplomatic inapoi … va fi o intreaga pierdere de vreme. Sunt o cauza pierduta, dar da mi-a placut cum ai vazut tu problema, daca nu as sti mai bine as zice ca esti chiar managera despre care e vorba in poveste, (asta nu era o acuza) m-ai nimerit exact unde ma durea, inca o data, poae cu ceva ani in urma as fi fost de acord cu tine, but than again … cu ceva ani in urma nu devenisem un animal inca. ;))

    hai sa ne auzim de bine

  5. 5 ieu Ianuarie 26, 2007 la 9:54 pm

    da..tare blogul..aici e loc de bagat pula in eloa cumva?k bag si eu dak e😉

  6. 6 nick Februarie 1, 2007 la 3:45 pm

    hahahahaha daca este, subscriu…🙂

  7. 7 nick Februarie 1, 2007 la 3:46 pm

    creca astia 2 au fost combinati sau ceva…

  8. 8 zat Februarie 4, 2007 la 2:07 am

    Gargareala
    Beleaua de fond e aia ca hEloa scrie parca mai fain.Nu neaparat ca stilul anuleaza fondul , dar atata muhaia de sexe da impresia ca esti in carta de biologie.
    In alta ordine de idei , nu pot sa nu remarc faaptu ca Animalu a ramas din noaptea cu menajera cu aceleasi ganduri cu care ramane o virgina dupa…loloool…

  9. 9 irinuca Martie 20, 2007 la 11:09 am

    Nota 10 pt. toate spuse de tine, in unele m-am regasit eu, in altele mi-am ragasit prietenele, pt prima oara un barbat a reusit sa-mi castge respectul spunand realitatea cruda despre femei, oricum trebuie sa fii destul de inteligent ca sa poti scrie asa ceva.Fetelor sa stiti ca are mare dreptate!!!!


Lasă un răspuns

