Ziua lu’ Valentine

Cujetari la o cana de Tuborg
Nu ma pot abtine sa observ, oricat de mult ash dori ca se apropie din nou ziua lu Valentines asta. Unii sustin cum ca ar fi Ziua Indragostitilor … ce imbecili! Pai hai acuma sincer … daca ar fi ziua indragostitilor asta nu ar insemna implicit ca ar trebui sa primeasca si barbatii cadouri? Ca deh, asa cum om fi noi, suntem indragostiti nu? Fiecare am bagat botu la cate una despre care credem ca e raiu pe pamant, soarele din lumina ochilor nostri si fluturasii din matzu gros al stomacului.
Deci cand ati primit voi barbati vreun cadou de ziua lu Valentines asta? Hai sa va aud! In loc de asta ati umblat disperati sa le luati la vite inimioare, floricele, bijuterii si cacaturi sa le faca fericite … ca deh cum sa iti arati dragostea daca nu prin niste cadouri cat mai substantiale pentru aia care au leul in buzunar … si cat mai simbolice (da pline de love) pentru aia care inca is pe la facultati si scoli)

Asa ca anticipat in caz ca uitaserati … vedeti ca tre sa mergeti la cumparaturi dragi barbati … vine ziua indragostitilor si nu cred ca va tine pula sa ziceti: „Auzi draga de ziua indragostitilor ti-am luat eu cadou anu trectu … anu asta hai ia si tu mie ceva!”
Cana de Tuborg s-a terminat … o sa revin cu subiectu asta ca ma excita de numa😀

3 Responses to “Ziua lu’ Valentine”


  1. 1 printesss Februarie 4, 2007 la 7:13 pm

    mi se pare o porcarie….dc trebuie sa importam noi absolut tot?pana si o sarbatoare?

  2. 2 bubu Februarie 17, 2007 la 2:44 pm

    dupa parerea mea tot ce ai scris pana acum ,de rau, despre fete ,ai facut-o nu pt ca esti nesimtit sau prost ci pt ca ai avut de suferit din cauza lor.ai tinut f mult la una care si-a batut joc de tine si de atunci le vezi pe toate ca pe niste profitoare ,carora nu le pasa de sentimentele tale sau ca pe niste animalute bune pt satisfacerea nevoilor tale primare.
    ideea e ca nu-s toate la fel !
    din pacate vrand ,nevrand ai nevoie de fete chiar daca vrei sa accepti acest lucru sau nu,asa cum si ele au nevoie de voi baietii.si cu atitudinea asta ostila crede-ma ca n-o sa ai nimic de castigat ,doar o sa indepartezi cat mai multe pers de langa tine .incearca sa accepti lucrurile asa cum sunt ,sa le repari unde poti si sa incerci sa te bucuri de viata .. poate sa iubesti din nou..

  3. 3 Animal Februarie 17, 2007 la 5:41 pm

    thanks bubu … you are a real pal … or not … incearca in continuu incearca in continuu … nu mai incerc nimic … si da le iau asa cum vin, numai ca eu le vad altfel. Cat despre cantitatea de dezamagiri ai gresit un pic cu aproximarea, as fi vrut sa ajung la ceea ce sunt dupa prima dezamagire, asa as fi scapat de restul care au urmat, insa aici nu e vorba de una care m-a dezamagit … pe mine m-au dezamagit TOATE si nu pentru ca as fi cerut prea mult … ci pentru ca am avut curajul sa cer in momentul in care am oferit … indepartat de pers de langa mine sunt deja, ca doar de asta am ajuns sa imi pun viatza pe net, de reparat nu mai am ce repara, cand un mar e stricat si are vierme il arunci si iti iei altul, de viata ma bucur de fiecare data cand trec de al 4-lea Tuborg si de iubit imi iubesc cainele foarte mult! Intr-o zi oi pune si poze cu el aici … si in caz ca te intrebai … nu e o catzea e un catzel.

    voi continua sa imi satisfac nevoile primare si cand voi avea chef si vreme ma voi apuca sa fac din jurnalul asta site-ul misoginului roman.

    pana atunci … traiasca berea !


Lasă un răspuns

