12. Padurea …

Noah ca nu mai trecui de mult pe aci … iote ca am revenit …

Continuam povestile din cripta fara fund a neamului femeiesc de pe lumea asta ciudata.
Acu se fac vreo 3 saptamani de cand am descoperit eu un site pizda de agatzat femei … Facut frumos pe judete … pana mea … raiul aburitorilor pe net … Ma bag si eu, fac profile, uploadez poze cu mine macho, … tot tacamu si incep sa ma bag in seama cu bunaciuni de pe la mine din zona. Treaba merge ca unsa si dupa 2 zile am intalnire cu una … Dragutza tipa nu ai ce zice … Destul de desteapta, frumusica … asa cu cateva kile in plus … dar deh vorba unuia … de la o varsta cine se mai uita …

Totul merge atza intre noi … ne vedem ne pupam … ne pipaim, facem schimb de saliva and shit. Eu destept, ea desteapta … se intrezareau sanse de copii genii. Totu mere bine, la a treia vedere ne bagam in dormitor sa o incerc… mergea bine treaba … asa pe intuneric ca era mai timida fata …
Zic … nah bine … am gasit si eu ce cautam … fericit ca is cu femeie … o scot in lume de vo 2-3 ori … ne dam in spectacol sa vada si pretenii mei ca am gasit pe una cu care pot iesi in orash … nu numa proaste de futut … acu am una cu care nu ma fac de ras.

Trec asa vo 6 zile … de futut tot pe intuneric ne futeam ca nah … fata timida … si deh …
Pana intr-o zi cand imi iau eu inima in dinti si cumpar vo 20 de lumanari … da de alea ieftine … si fac lumina in tot dormitoru … Ne frecam , ne mozolim … pipaiel si tot ce trebe … bagam mainile prin locuri ferite de soare dam jos haine de pe noi …
Pana la jumate totul in regula … ma uit si eu cu atentie sa vad ce se ascundea sub haine … Retineti … pana acu nu o vazusem goala decat pe intuneric … deci vazusem o pula cum ar zice prazitii … Trag de blugi cu disperare … mai sa ii rup … Trageam de ei nu ca aveam chef de pizda … ci voiam sa vad cat are celulita pe ea … Surpiza nu avea … beton zic … mi se scoala si bastnoul … gata de actiune … fata gata si ea de atatea pipaieli … o simteam dornica … abia se abtinea sa nu imi rupa tot de pe mine si sa se infinga in mine …

Ramasesera chiloteii de dat jos … asa senzual … cu gura la ea in buric … trag de chilotzei in jos … si ma pregatesc sa cobor cu limba pe la ea prin pizda sa vad daca e destul de umeda … asa deci … trag senzual de chilotzei (care nu erau tanga … erau de aialalti … dantela scheme) … si cand dau sa imi pun buzele pe unde isi doreste orice fata sa fie sarutata … Stupoare …
Fata crescuse pe ascuns o padure in chilotei … exact asa cum o lasase mama natura … asa era si la ea intre craci … par cat vedeai cu ochii … mult par … par si par iara …
M-a cuprins o senzatie involuntara de voma … nu am borat ca m-am gandit la ultima proasta pe care o futusem … (aia era rasa la pasarica) si mi-a trecut … Toata pizza si kebaburile ce le mancasem in ziua aia mi s-au adunat in gat … Georgel s-a faut mic dintr-o data …. si s-a ascuns undeva intre coaie … mi-a trecut cheful de futut definitiv pe seara aia …
Imaginea padurii dintre picioarele lispite de celulita ma batuie si acum … desi chiar in seara respectiva m-am despartit de prietena mea cu care ma laudasem prietenilor … am trimis-o acasa pe motiv ca am baut prea mult si imi e rau … iar a doua zi i-am spus ca nu ne mai putem vedea pe motiv de nepotrivire de caracter …

Imaginea aia ma va marca pe tot restul vietii … nu credeam ca mai exista fete pe lumea asta care nu au auzit de epilare …
Fetelor … mergeti in pula mea la epilat intre craci ca or mai fi unii dintre noi mai sesnibili si va borasc o pitza si 2 shaorme intre craci cand va vad padurile … sincer … Las-o dracu de treaba …

Revin io cand mai am ce zice … momentan imi e lene sa scriu … caut secretara rasa la pizda care stie sa scrie dupa dictare in timp ce executa o felatie … Pfoai ce insipratie as avea atunci …

19 Răspunsuri to “12. Padurea …”


  1. 1 someone else aprilie 4, 2007 la 1:47 pm

    intai si intai welcome back 🙂 chiar daca probabil e doar de moment.

    asha sincer sa fiu cand ajunsesem pe la jumate… ma asteptam la ceva gen ………. tadam tadam … ii dau jos kilotii… ….. si descopar ca e de fapt barbat 😀

  2. 3 Animal aprilie 4, 2007 la 4:02 pm

    someone else ai faut o pasiune pentru porcariile mele de ma welcomui ??? oricum mersi pentru interes … e dragutz sa stii ca mai e cineva care inca citeste aberatiile mele de pe aici :))

  3. 4 someone else aprilie 4, 2007 la 8:01 pm

    ma distreaza 😀 ca si ale tipei aleia cu pizda. v-am pus la rss 😀 pentru ca uneori ma plictisesc

  4. 5 zzzzz aprilie 5, 2007 la 11:00 am

    Ai putea sa sc mai des ca sa-ti multumesti „fanii”. 😛 Sa fiu sincera nu stiu cum unele isi suporta parul din anumite zone……sunt ele mai „speciale”. Imi plac blogurile tale pt ca prezinta populatia feminina asa cum este. Eu apreciez asta. Sa sc mai des. Sarbatori fericite.

  5. 6 Animal aprilie 5, 2007 la 12:45 pm

    Adevarul e ca si eu dupa ce citesc ce am scris ma mir … cum pot fi atat de insensibil, vulgar, lipsit de sentimente … ????

  6. 7 zzzzz aprilie 6, 2007 la 7:05 am

    probabil ca blogul este un mic refugiu. Ii bine sa ai refugii, chiar daca nu sunt foarte constructive si agreeate de toata lumea. Sunt placute doar unor persoane (mie imi plac) si asta ii tot ce conteaza…. cand iesim sa bem o bere? 🙂

  7. 8 Animal aprilie 6, 2007 la 1:34 pm

    cand treci prin Timisoara … oricand …

  8. 9 zzzzz aprilie 6, 2007 la 9:12 pm

    sunt din timisoara :D…..asa ca ar trebui sa fi un pic mai concret…..

  9. 10 someone else aprilie 8, 2007 la 8:07 pm

    bai, totusi mi-a venit o idee. i-ai dat tipei respective link catre articolul asta? 😀

  10. 11 Animal aprilie 9, 2007 la 12:20 am

    oricat de misogin, pervers si fara inima par aici in blogul asta … nu crede ca si in realitate sunt la fel … nu as putea … ar fi prea distrusa saraca … ar suferi prea mult sa vada asta, iar constiinta mea ar ramane pre incarcata … chiar nu pot … sorry sa te dezamagesc 😀

  11. 12 cosmina aprilie 9, 2007 la 1:13 pm

    la asa ceva nu ma asteptam…inseamna k nu esti un misogin autentic:))) u need more practice ;))

  12. 13 Animal aprilie 9, 2007 la 10:54 pm

    cum zicea si zzzzz … aici se desfasoara partea misogina din mine … aici sunt misoginul perfect … in realitate … aici misoginia mea este completa si incontestabila 😀

  13. 14 zzzzz aprilie 10, 2007 la 8:06 am

    revenit la ce vreau eu (azi trec printr-o faza egoista) ……. sa bem o bere impreuna. Ai adresa mea de mail, care este si ID-ul de mess.

  14. 17 cosmina aprilie 11, 2007 la 10:04 am

    sper sa scrii pe aici cat de curand k am asteptat ceva ‘padurea’ ,mie imi place cum scrii super mult ,asta nu inseamna ca sunt deacord cu u intotdeauna ,insa e constructiva ‘critica ta’ ;)))

  15. 18 Gerula aprilie 25, 2007 la 1:20 pm

    Citind articolul n-am putut sa nu ma intreb daca tu macar ai vazut vreodata o pizda?!
    altfel cum poti spune ca ai futut-o pe aia aproape o saptamana! fara sa-ti dai seama ca e asa impadurita?! si mai si zici ca din cauza ca ati facut-o numai pe intuneric nu ti-ai dat seama:)) da unde-ai futut-o, in buric? i-ai dat numai muie?

  16. 19 Animal aprilie 26, 2007 la 11:05 pm

    … nu … muie ii dadeam la macta … dar m-am plictisit la un moment dat … acu vo 12 ani cand te-ai nascut tu …


Lasă un comentariu




Pagini

Blog Stats

  • 55.771 hits