Back … sau nu?

De ce l-am sters? Pentru ca am putut!

De ce l-am pus inapoi? Tot de aia!

De ce dupa un an? Pentru ca atat a fost nevoie!

De ce nu l-am pus inapoi pe vechea adresa? E mai sexy asta!

Voi mai scrie? Nu stiu … poate … doar daca ajung din nou in „the mood”! Am scris un Prolog … inca nu am scris Epilogul, viata merge inainte, povestea merge inainte, toti avem dreptul la o vacanta nu?

Eu mai sunt eu? Sigur, tot eu … sau poate nu!

Celor care nu ati mai fost pe aici: Lectura placuta si nu uitati (asa cum am mai zis si cu alte ocazii) accept donatii in lei si valuta pentru consultatii la psiholog.

Voi raspunde la intrebari? Intreaba in pula mea si o sa vezi …

1 Response to “Back … sau nu?”


  1. 1 zxzxzxzxzxzx Februarie 15, 2009 la 11:23 am

    good to know…..


Lasă un răspuns

